fullt upp

Det är helt otroligt hur jag aldrig lyckas komma igång på morgnarna... Skulle gå upp vid 8, gå en promenad o sen komma iväg så att jag var i skolan till 10 senast... Japp... 9 kom jag ur sängen, promenaden skippade jag därför men ändå var jag inte i skolan förrän 11. Hur lyckas jag vara så jävla seg egentligen?

Fick ändå en hel del gjort i skolan. Jag har en plan för en stor del av arbetet (eller stor o stor... men början iaf) men sen blir det lite mer problem eftersom jag inte riktigt fått tag i den informationen jag velat. Får väl boka in ett möte med min handledare i nästa vecka för att prata om det hela. Var även på möte med biblioteksnämnden där vi fick god tårta och sen efteråt fick jag mig en kort men bra pratstund med en annan lärare på programmet. Hon peppade mig om att det bara är att ta en annan vinkel på exjobbet och så blir det bra ändå, vilket jag också tror!

Sen bar det av till pip för tranvikning inför torsdagens sittning. Himla skoj att vika tranor igen faktiskt :D Har jag inte gjort sen ja.. vad var det? lågstadiet?? Under tiden fick vi våfflor med sylt och glass- wuuunderbar! Man satt där och vek lite, sen gå en meter och ta sig en våffla, vika lite till, ta en till våffla- osv osv. Helt ok! ;) Efter en liten kort slapptid fick vi ta oss i kragen igen och ge oss iväg till Coop för handling inför sittningen. Gick rätt så smidigt att både handla och ställa in allt i Smedjan så att vi sen kunde gå hem. Wow! Såhär mycket har jag inte gjort på en o samma dag på länge! ;)

Väl hemma fick jag en trevlig överraskning! Min skiva med specialnumret av tidsskriften Aquatic Mammals som mina kompisar delfin/späckhuggsforskarna föreslagit hade kommit! Woohoo! :) Så nu ska jag väl sätta mig och kika igenom det och sen SOVA!!!! För imorn SKA jag upp 8 och inte en sekund senare så att jag kan bege mig ut på morgonpromenad och sen komma till skolan innan 10! SÅ DET SÅ!

Kommentarer
Postat av: Matilda

Hur är det med halta hästen?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback