klänningar

Nu hoppas jag verkligen att jag inte ropar hej lite för tidigt, för någon bekräftelse på att klänningarna är skickade har jag inte fått än!


Det är ju examen som gäller om bara 2 månader (hjälp!!!) och innan själva examensdagen ska vi även ha "bal", som dock inte är någon bal utan en fest med något bekvämare klädkod. Jag har tittat vareviga dag på min vanliga klänningsaffär efter en passande klänning men inget kändes fint nog, var nog bara en jag hade velat ha alls... Så tänkte jag att jag kanske skulle passa på och beställa en klänning från
http://www.pinupgirlclothing.com/ vilket jag velat göra hur länge som helst men aldrig känt att jag har råd o så men ja... :)

Hitta såklart en hel uppsjö med klänningar jag ville ha men lyckades få ner det till två, och visste inte alls hur jag skulle kunna välja... :( Dessutom är det ju lite nervöst att köpa en dyr klänning från ett företag man aldrig handlat från innan och inte har en aning om storlekarna... Pratade med världens snällaste mamma som sa åt mig att köpa bägge så är det ju större chans att en passar. :P Priset spelade ju ingen roll heller för det var minsann en special occaison. :D Så går jag in för att klicka hem mina två klänningar bara för att inse att den ena, som dessutom såklart var billigast, är slutsåld. :( Boohoo!

Tog idag hjälp av Emelie och bestämde mig för en annan och dubbelkollade med mamsen och skickade sedan iväg min beställning... Så nu håller jag tummarna för att bägge finns på lager och att de dessutom passar! Får dock vänta med att prova för mamma får ta med dem när hon kommer 29e april!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback