städmani och världens bästa

Jag önskar att jag hade lite städmani, bara en släng av det sådär. Mamma kommer hem på onsdag så då är det ju läge att allt är i toppskick.... Det är bara så jäääävla tråkigt... :P Och så är jag ruskigt trött.. Kanske ska sova istället och fixa imorn innan jag åker till stallet?


Det är jäkla tur att jag har världens snällaste klasskamrater iaf... Jag tror att jag har någon slags förbannelse över mig när det gäller bilar. Min har ju krånglat på alla de mest konstiga vis, inte minst nu när fjädern gick av medans bilen stod parkerad............. Så i förra veckan så hade ju batteriet dött på pappas och jag fick hjälp med startkablar för att få igång den. Så igår när jag skulle åka hem samma sak- stendött batteri. Ringde en klasskamrat som kom med sin bil och vi kopplade på startkablarna men icke sa nicke- fortfarande steeeendött. Så skulle vi bogsera igång den men se nä det gick inte heller, för kroken man ska sätta fast på min bil för att fästa linan i gick inte att gänga fast. Hurra hurra. Tog med mig marsvinen upp till lägenheten igen och ringde Åsa för att säga att jag inte kunde rida Fifi- kanske inte på hela helgen. :(

Men så har man ju då världens snällaste klasskamrater så världens bästa Hedda tyckte att jag kunde få låna hennes bil över helgen! :D :D :D Prata med pappa när han väl vaknat om hans bil och han tyckte att jag skuller köpa ett nytt batteri o byta för troligtvis är det som sitter i helkass. Så det ska jag göra på måndag hoppas jag... :P Men ja, efter lite mys hos några andra klasskamrater tog jag helt enkelt Heddas bil och tuffade hemåt. SÅ GRYMT att ha såna vänner! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback