Governor Andy

Egentligen borde jag väl skriva om Kent och 15årsjubileumet vi firade idag. Men jag tar det imorn eller nåt istället.. :P

Istället skriver jag om Gorvenor Andy. Han gör ju reklam på MTV för något nu, kanske på någon mer kanal också? Såg precis reklamen och kan ändå inte minnas vad det är? Något om någon hälsning man kan skicka till sina vänner eller nåt?

Nåja.
Det är så jävla skumt att se honom, och att se honom som en kändis. På Hultsfred nåt år, tror det var 99? så var jag och en av mina vänner lite trötta på folk (och på våra andra tältvänner) och tog en promenad in mot centrum o satte oss på en trapp och pratade. Ett gäng äldre killar kom gående och stannade för att prata. En av dem ville bara kolla att allt var OK med oss, eftersom vi satt där rätt långt från camping o så (cred till honom för övrigt). Men några av de andra var lite mer på kalasen och tyckte vi borde dricka mer. En av dom tyckte att vi skulle följa med till deras hotellrum och festa, vi kunde ju få bo där med. Den personen var Governor Andy. Eller han blev det sen, vad han kallade sig då minns jag inte, men han berättade att han minsann skulle stå på nån scen och tyckte att han var jävligt ball. Med all rätt såklart, det är stort att få spela innan man fått sitt break liksom.

Men året var ju 99 om jag inte minns fel, senare var det iaf inte. Jag var 17 och min vän 16. Och han ville att vi skulle haka på till hotellrummet. :P

Visst, han gav oss verkligen inga oanständiga förslag så, men ändå. Min vän var rätt sugen (hon var inte så mycket för tält och bajamajor) men tack o lov sa en av de andra grabbarna att nä, det var nog ingen bra idé om vi följde med. Tror det var samma kille som undrade om allt var OK. Heja den snubben!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback