nackar och skor

Usch, jag har alldeles ont i nacken men vet inte varför eller vad jag gjort... Gjorde inte såhär ont i morse även om jag kände mig lite stel, men hoppas ändå att det är något jag sovit mig till. För annars är jag lite lätt fästingnojig efter fästingen som vägrade släppa taget helt, kollar varje dag och ingen klassisk borreliaring runt än. Men nojjar över att min diffust onda hals skulle vara ett symtom (svullna lymfkörtlar liksom) och nu att nacken också skulle vara det. Kollar ständigt så att jag fortfarande når med hakan mot bröstkorgen = ingen hjärnhinneinlfammation. :P

Var iväg lite snabbt till Scorett här i Alingsås idag. Har 100:- rabatt så jag tänkte se vad som fanns. Massa fina höstskor, men som inte kändes så perfekta direkt för södra Cali. :P Kikade på reaskorna också och de fina peep toe kilklackarna i sidenaktigt tyg finns för 200:- , i både beiget och ceriserosa. Sjukt snygga men kommer jag använda dom? Annars funderar jag på att vara lite lagom efter och slå till på gladiatorsandaler, eller kanske några tunna sneakers eller nåt... Ska tillbaks när det finns lite mer tid tänkte jag, på fredag typ. :P


Här är dom jag funderar på, men i fel färg såklart... Är de värda 200:- tycker ni? Jag som så sällan använder klackar trots att jag alltid tänker att jag borde börja...



Nu är det nog sovdags, imorgon får vi finbesök i stallet och Piri ska ridas för 4e gången den här veckan. Åh vilken underbar häst han är! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback