spontanshopping

Har shoppat lite sådär oväntat med min käre mor. Igår var vi o handlade på maxi och så hittade jag några koftor på rea, och ett par grå/gröna leggings som jag kände att jomen varför inte? Handla kläder på Maxi liksom, det är värre än att shoppa på Target det! ;)

Sen idag ville mor min in till "stan" (dvs alingsås) och kika på en klänning hon inte provat några veckor sen. Så när vi handlat åt henne passade vi på att kika runt lite. På Lindex hittade jag en snygg top och ett par snygga jeansleggings- och nej ni kan vara lugna, jag kommer inte använda dom med vanliga korta tröjor. ;) Sen tog vi en sväng in på Gina Tricot där jag egentligen tänkte kika efter något fint till Marie (
http://eiramin.wordpress.com) men där hittade jag en söt stickad längre tröja, som dock var väldigt glest stickad, så den funkar kanske i södra Cali också, iaf på lite kyligare kvällar eller någon ACkyld restaurang... ;)

Men jag tror att det här kan bli snyggt, med mina fina skor jag köpte på Scorett i stan (den riktiga stan)... Eller?








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback