App-tips!

När jag fick min iphone så började jag såklart leta efter de roligaste/sötaste/mest beroendeframkallande spelen till den. Ganska så omgående hittade jag Angry Birds, som jag fastnade för direkt. Sen kom Halloween och ett nytt Angry Birds med Halloweentema. Fy tusan så skoj! Det varvade jag ganska fort med 3 stjärnor på alla banor (dock med lite hjälp från internet på hur vissa banor skulle klaras...). Orginalet har jag inte spelat klart än, jag försöker dra ut på det för jag vill inte att det ska vara slut... ;)

Men så inför december månad så sa min app-store till mig att jag hade en uppdatering på Angry Birds Seasons. På Halloweenversionen hade de du lagt till en julvariant och döpt om det till Seasons. Gött mos tänkte jag och laddade hem uppdateringen. Det visade sig att julversionen är en julkalender, där man får en ny bana varje dag tom den 25e. Sååå bra! :D

Helt klart värt att ladda hem, man kan döda mycket tråkig tid med Angry Birds. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback