Did I say that I need you?

Jag har efter att ha hört den här låten på radion idag fått tokdille på den. Inte för att det på något sätt är första gången jag hör den, eller inte fastnat för den förrän nu. Men jag vet inte. Den fastnade väl lite extra mycket idag. Så jäkla bra är den iaf. Jag vet inte om det har med den vemodiga klangen att göra. Och att jag råkade prata en kortis med "Mr Big" idag. Jag vet inte varför jag gör det men ibland kan jag bara inte låta bli. Jag har ingen aning om vad jag egentligen vill ha ut av det. Om jag vill plåga mig själv eller om jag hoppas att något ska ha ändrats...

Pearl Jam- Just Breathe. Lyssna och njut.


Kommentarer
Postat av: Sara

Ja, vad gäller mig så predikar du för kören - jag ÄLSKAR P.J! Och den här låten är så fantastiskt underbar att jag får gåshud varje gång. Magisk!

Postat av: Matilda

Haha vad lustigt! Jag sitter just exakt i denna stund och lyssnar på http://www.youtube.com/watch?v=qM0zINtulhM

HAHA!

2010-12-09 @ 21:30:08
URL: http://showjumper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback