Inte så händelserikt

Min helg har inte varit sådär överdrivet händelserik, så jag har inte så mycket att skriva om känner jag... :D Inga dumma idéer eller tankar på gång heller... Så ja.. :P Minns inte ens vad jag gjorde i fredags tex... Igår var jag hos frissan på eftermiddagen och färgade håret. Det blev mest bara mörkt igen haha.. Hade funderingar på om man inte skulle vara så mörk längre, eftersom jag insåg av utväxten att mitt hår inte är det minsta mörkt naturligt, men samtidigt så trivs jag ju i det mörka. Ett annat problem är alla röda varianter jag haft i håret, som inte klipps bort eftersom jag har så långt hår... När jag gick i Sverige precis innan jag åkte hit så sa hon att mörkt var enda vägen att gå för att slippa och man inte vill hålla på o fixa med det mest hela tiden. Men så kände jag att det tog ju bara 3 månader innan precis ALL färg hon la i var borta, så det var ju ingen större skillnad...

Frisören nu tyckte dock mörkt så då slapp jag fundera mer på det och det är SÅ skönt att inte ha oranget hår längre. ;) På kvällen blev det först middag med mamma, mammas väninna och bror, och senare på kvällen några öl på stan med Marie och så sova hos dem. Jag tyckte att jag hade planerat så bra med det lilla jag tog med mig dit för att slippa släpa på saker, och tänkte att kvällens kläder fungerar ju utmärkt att åka hem i. Bara att det var ju över 30 grader när jag skulle åka hem, o då är man kanske inte dödssugen på en svart långärmad top... Så det fick bli mit skitsnygga sovlinne. Tur att det inte var långt till bilen... ;)

I och med värmen idag har jag inte gjort många knop. Blev några julklappsköp och lite shopping till mig själv, tex träningsbyxor och en armgrej till iphonen. Göttans! Har egentligen inte så många julklappar kvar att köpa heller, typ bara min bror kvar. Känns lite konstigt att vara såpass färdig redan, jag brukar tycka om att dra ut på det, det är något speciellt med sistaminutenshoppandet... ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback