Träningsnarkoman

Nej så illa har det verkligen inte blivit, och lär heller aldrig bli. ;)

Men det blir lite intensivt nu med träningen för mig och Marie! Det är väl lika bra det eftersom det sen kommer bli lite uppehåll i och med jul, nyår och allt som hör därtill! Igår åkte vi in till gymmet och körde lite kondis, cykel, löpband och den roliga alltiallomaskinen. Vi fick heja på "våran" säljare också så att han fick se att vi var där haha. Idag blev det ännu ett Zumbapass, som var jobbigare än sist, kanske för att vi kände igen många av rörelserna och kunde hänga med mer, eller så valde ledaren jobbigare övningar. Vem vet!

Sen gick vi för att prata med våran säljare igen, eftersom jag och mamsen behövde skriva på en grej som missats. Då var han såklart en smart säljare och frågade om PT-kitet med 3 träningar som vi funderat på och sa att det erbjudandet skulle upphöra imorn eller vad det var.. Så vi fick helt enkelt slå till och tänkte att vi tar det efter jul o nyår när allt lugnat sig, men tji fick vi och vips så hade vi våran första omgång inbokade imorgon klockan 16 och den andra på måndag. Yikes!

Det hela känns lite lätt ångestframkallande men det är bara att bita i det sura äpplet och göra. Vi behöver bägge en genomgång av maskinerna om inte annat och känns det piss o förjävligt kan man få pengarna tillbaka. Jag snodde åt mig tjejen utav de två tränarna vi fick och hoppas att hon går med på att inte väga mig. :P Det är det enda som funkat har jag insett, att skita i vikten och gå på annat istället. Men jag antar att hon inte kan tvinga mig att gå upp på vågen.... Hoppas jag... ;) Vi bad iaf om att INTE få någon Jillian i Biggest Loser, vilket han lovade att de inte var.

Så på torsdag lär jag vara lite lagom mör i min arma kropp, för inte nog med att jag kommer ha tränat 3 dagar på raken, utan idag red jag dessutom en mycket studsig Monet och planen är att rida någon av hästarna imorn också. Huga! Tur att jag sen får ledigt fram till måndag, troligtvis från ridningen också eftersom det vankas regn....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback