En svängom till landet

Igår åkte jag ut till K för en fika med Åsa och Hanna. Blev såklart att jag stannade kvar och hjälpte Hanna med att plocka ner alla lösa saker i stallet inför högtryckstvätten. Var kul att träffa dem, speciellt Åsa som varit iväg på ridledarkurs (som hon klarade med bravur!) så att jag inte träffat henne på jättelänge!

Mycket snack som vanligt och ojojoj vad jag kommer sakna dom och stallet när jag åkt till amerikat... Huga... Nästan så jag inte ville flytta där ett tag...

Men sen tänker jag på det här och så känns allting bättre igen! ;)















Kommentarer
Postat av: Marie

US of A :D

Det ska bli kul när du kommer!

Postat av: Sara

Jag blir inte alls avis. Såg att vi hade möjl att söka internship på en byrå i LA och började fundera över vad det kostar att skeppa över Battis och stalla upp honom hos din tränare. Tills jag insåg att jag inte var miljonär. :-D

2010-07-07 @ 10:29:54
URL: http://frogstomp.blogg.se/
Postat av: lizan

Kan du inte bli miljonär då? ;)

2010-07-07 @ 11:10:52
URL: http://lazertomte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback