hjärnan börjar snurra

Åh vad jag blir trött på mig själv!
Helgångesten höll på att gå igång när jag fick ett oväntat break i det hela som blev jäkligt bra till slut. Men så sitter jag där o kör bil och hjärnan börjar snurra och snurrar igång sig och hittar på saker som inte finns. Snälla någon varför gör man så mot sig själv? :P

Min lägenhetsvisning gick, ja jag vet inte vad jag ska säga. De verkade väldigt intresserade, men det finns vissa oklara moment som de behövde fundera på först. Nåja, det ger ju lite tid för fler intresserade att höra av sig och kanske få upp priset liiite iaf? :P

Annars är det lite mer otur på gång igen känner jag, råkade klippa Glenn rätt så rejält i pulpan förut. Tänkte jag skulle passa på o ta klorna och så SISTA klon!!!! :( Usch lilla stackarn! Sen så känner jag att halsen börjar bli sjuk, det har börjat göra ont när jag sväljer nu på kvällskvisten = inte ett bra tecken...

Ska häva i mig lite echinacea och bli frisk till imorn så att jag kan gymma o sen rida!

Kommentarer
Postat av: Marie

BLI FRISK! Krya på dig!!! Och lycka till med lgh!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback