Jag stal något du ändå ville ge mig

Jag behövde inte vara orolig över Kents nya platta som kom alldeles för snart. Jag är liksom livrädd varje gång, för efter 15 år vill jag inte tycka att de är dåliga. Och det gör jag inte heller. :) Tog ett tag innan jag lyssnade på den och har inte köpt den än, men Spotify är min räddning.

Funderar nu på om jag ska nöja mig med Trädgårdsföreningen i augusti eller om jag ska åka upp på Arvika o se dem på torsdag. Egentligen borde de bjussa mig på bägge spelningar, vore inte mer än rätt så hängiven som jag varit! ;) Undra hur mycket pengar jag slängt på dem under åren? Om man räknar plattor, spelningar, festivaler, bensinpengar till o från festivaler.... Blir nog en hel del.

Det här är ju ingen röjarskiva direkt, utan precis som så många recensenter skrev när den släpptes så är det mer efterfestsplattan. Softa låtar helt enkelt. Nya favvon är ärlighet respekt kärlek. Den njuter jag av så ofta jag kan nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback