Jorå!

PEAB höll sitt lilla löfte om att ställningarna skulle ner idag. Iaf våra ställningar, de är inte borta från hela längan men de grannarna är ändå inte hemma så no harm done än!

SÅ JÄVLA SKÖNT!

Annars är det en pissdag. Började bra med ett skönt pass på gymet. Sen skulle jag ridit Mandis men Kicki mådde inge bra så det får bli en annan dag. Sen skulle jag till K och rida med Åsa och två ungdomar, eller ja till betet där hästarna går nu. Först blev det så att Åsa inte kunde och sen fick jag och ungdomarna ett litet helvete. ALLT gick fel. Men en utav 5 hästar som skulle gått idag fick ju gå.... :P


Huga.
Tur att jag fick pussa lite på Piri iaf som är en sån prins. Och Curry ska också ha en eloge. :)

Kommentarer
Postat av: Matilda

Jippi vad kul!! :D

Postat av: Matilda

Haha ja när jag väl är vid datorn är jag snabb! ;) Borde dock gå och lägga mig... suck!

2010-07-20 @ 23:26:28
URL: http://showjumper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback