förhastat och delfindetektiv

Ibland bör man kanske inte skriva så mycket när man är hemskt irriterad.... :P Ringde o pratade med fröken chef idag, eller jag smsade för jag tänkte att det nog var lektion, men hon hade paus o ringde upp direkt och sa att självklart ska jag rida och ordnade upp så jag får rida på lördag också. På strålande humör var hon också och sa åt mig att inte glömma sporrarna så att jag får fart på häststackarn jag ska rida, hon som alltid förbjuder sporrar på honom annars, hahaha.... Så jag är inte bitter på henne längre. :P :)

Jag är dock fortfarande jättenojjig över Mejram och har inte lyckats få något gjort på exjobbet idag. Eller jo. Tagit reda på hur många delfiner Kolmården har. Det var ett helt projekt iofs. Ringde växeln som stod på hemsidan, blev kopplad till en annan växel, blev kopplad vidare och sen kopplad till delfinariet, där de inte svarade. Ingen annan kunde svara på hur många delfiner de har, men alla verkade tycka att det var lite pinsamt.... Funderade på att ringa 118 100 eller vilka de är som har svar på allt, men då kom en klasskamrat och visste svaret! 8 stycken!

Har visserligen kört en timmes wii idag, så det är ju inte fy skam ändå. Och jag kan nog lyckas knåpa ihop en framsidebild också till arbetet så då är ännu en sak avkryssad på att göra listan... Sova måste jag dock göra nångång också, måste ta mig till biblan imorn före 12 o lämna igen böcker... Hu så tråkigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback