jag är inte full jag har pollenallergi

Då var det igång på allvar då!
Min härliga pollensäsong som kommer igång på allvar nångång runt nu och sen håller i sig till in på hösten. HÄRLIGT!!!!

Konstant kliande i hals och näsa, för att inte tala om ögonen.. Om jag råker komma åt ögat så sätter det igång hela processen som brukar leda till att jag kliat så mycket att det gör ONT i ögonen. Allergimedicinen hjälper ju men för att verkligen få effekt måste man proppa sig så full med antihistamin att man går runt som en zombie istället. In i dimman och det är då ingen rolig dimma! Lyckades ta mig till Skara idag men väl här låg jag sedan däckad i min soffa i några timmar...

Åkte med Aggis till hennes häst för att ge den lite mat och direkt jag kom ut bland gräs så kom nysningarna, kliandet och som pricken över i:et lite astmakänning.


Åh vad sommaren är UNDERBAR.... :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback