Tommy Lee

Jag har alldeles straxt läst ut Tommy Lees bok om sig själv, som jag lite spontant köpte på Landvetter när vi påbörjade vårat Kenyaäventyr. Tyvärr hade de inte Heroin Diaries på engelska och läsa det på svenska hade jag ju ingen lust med. Så det stod mellan Marily Manson och Tommy Lee, varpå jag valde Tommy!

Boken är väl inte direkt strålande och känns mest som en skumning genom hans liv. Rätt trist men egentligen bryr jag mig kanske inte så noga eftersom jag inte är något superfan ändå. Tycker mest att han verkar ball! ;) Lyckades aldrig läsa ut den i Kenya, och inte heller nu när jag kommit hem... Men nu så! Snaaart! :P

Och när man läste om hans karriär så kände man ju att man ville lyssna på hans musik! Inte Mötley då, utan hans egna grejjer. Hade liksom glömt att det var rätt soft musik som är hemskt trevlig att lyssna på. Känns lite lagom somrig också?


Kommentarer
Postat av: Matilda

Tusen tack, han kommer förmodligen bli skimmel när han blir stor så då blir det verkligen mycket vitt hehe!

Postat av: Matilda

Haha jag kom precis in ju! Drog igång en ny tävling som jag suttit och hållt på i två dagar hehe!

2010-06-29 @ 19:48:06
URL: http://showjumper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback