effektivitet?

Insåg imorse att jag ska lämna in ett nytt utkast till min handledare på onsdag. IHHHK!!!!!!!!!!!
Var rätt så effektiv på förmiddagen men det är myyyycket kvar. Är hemma på lunch nu och ska cykla tillbaka till skolan så fort jag skrivit klart. Får bli via ett fik o köpa kaffe bara... Skulle ta med mig termosen men insåg att jag inte har någon mjölk, o hur mycket jag än vill så kan jag inte få i mig kaffe utan mjölk. :P


Dagens frukost: Oboy och lite vaniljyoghurt
Dagens kläder: Favvojeansen, nitskärpet, svart linne med en svart tunn lite genomskinlig topp över.
Dagens humör: Helt ok ändå...
Dagens tanke: Är det inte dags för en Lejonet & Björnenpremiär vid torget här i Skara?
Dagens frisyr: En helt vanlig fläta.
Dagens doft: Aqualilies från Body Shop.
Dagens glädjeämne: Jag tror inte jag har något glädjeämne idag. :(
Dagens irritationsmoment: Mig själv tror jag, att jag varit så slapp med exjobbandet.
Dagens mest ointressanta ämne: Skulle tro att det kommer ha med exjobbet att göra. ;) Typ hur man säger "Källan xxx hävdar" på 20 olika sätt (fast på engelska) för att slippa upprepa sig.
Dagens dummaste: Att ingen ville äta lunch ute med mig? ;)
Dagens känsla: Trötthet och stress!!!!!!!!!!!!
Dagens göromål: Exjobb såklart :P
Dagens väder: Sooooool! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback