Hemma!

Nu är jag hemma igen efter kvällens bravader. Avslutningen blev riktigt rolig om än något pubertal, men vad gör väl det bara man skrattar eller? :)

Imorn hoppas jag på ett gott mående och bra väder så att jag kan åka och kika på Sara när hon tävlar finalen i div 1. Såg på fejjan att mina fd grannar skulle iväg och tävla också, och kände att så värst många tävlingar kan det inte vara imorn, så efter en extra kik på startlistan såg jag ju att den lilla tjejen jag brukade sitta barnvakt för ska tävla MSVklassen på samma tävling... Hej o hå hur gick det till att det lilla barnet blev vuxet och började tävla på de nivåerna? :D

Har börjat få en hel del mer kommentarer nu här på bloggen, vilket är jätteroligt. :) Inte för att det är många kommentarer nu heller, men bra mycket mer än normalt, dvs inga. ;) Så fortsätt kommentera! :D Om inte annat så för att jag får tips om fler bloggar att läsa. :)

Dags för sängen tror jag bestämt... Har en del att fixa med här hemma i lägenheten innan jag kan åka imorn så kommer jag upp för sent blir det ju inget tävlingstittande... :(

Kommentarer
Postat av: Sara

TACK för att du trotsade tröttheten och kom!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback