färdigvirkat!

Jag skrev ju att jag köpte garn igår så att jag kunde virka klart mina tofflor. Och färdiga blev de! Tyvärr blev den högra lite större än den vänstra, eller om det bara är att fötterna är olika stora... Öronen blev kanske inte riktigt så fina som jag hoppats, men fyller sin funktion även om de syns lite dåligt på bilden. :)

Jag hade planer på att virka en hel hög med olika tofflor, inspirerad av en tråd på buke där en användare virkat ett gäng med skitsöta tofflor, men nu när jag gjort klart första paret så måste jag nog säga att jag föredrar mössor.. SÅ mycket enklare. ;)


Vad tycks?


Kommentarer
Postat av: Sara

Jag tröttnar också ibland, men underligt nog så brukar jag hitta tillbaks när jag har lite att göra. Typ som nu, eller på sommaren (till Buke alltså). :-D



Vilka fantastiskt söta tofflor! Jag vill också ha - är så avis på alla som kan hantera att sy, virka, sticka osv. Jag är helt hopplös. :-D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback