Fler Harry Potternördar?

Jag är ju väldigt långt ifrån ensam om att vara en riktig nörd när det kommer till Harry Potter. Jag fullkomligen älskar böckerna och har sett fram emot filmerna också, även om de flesta av dem varit hyfsat värdelösa. ;) Men tack vare filmerna så har ju sagan inte tagit slut. Vi har alltid kunnat se fram emot nästa film.

Tills nu.

Om bara 11 dagar kommer den första filmen av de två som utgör sista boken.

Och för en gångs skull ser jag VERKLIGEN fram emot filmerna. Trailersarna ger mig rysningar och det känns som att de fått ordning på allt. Visst, jag tvivlar på att Daniel Radcliff mirakulöst blivit en bra skådis, men det har jag vant mig vid så det stör faktiskt inte. Men resten. Ohhhhh.... :)

http://www.youtube.com/watch?v=YzfEH0UPEBo




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback