Förkylning

Blääää!!!!!!! Igår på väg hem kände jag snoret komma krypandes. Under kvällen blev det värre o värre. Imorse kanske inte värre direkt, men så gick jag ner för att hämta frukost och kände att febervågorna började komma.. Ställde in ridningen eftersom det inte kändes som att 30+ värme med stekande sol, feber och dressyrpass var en bra kombination...

Har bara degat precis hela dagen. Har fortfarande pyjamasen på mig och ska ju gå o lägga mig igen nu. Har läst lite, mycket dator, en hel del wii (av den stillsammare sorten- mario kart) osv. Fick be mamma slå på ACn lite mer för jag pallade inte att vara så varm. Tyvärr hjälper det inte mycket nu, mina fötter, ben och händer känns som element. Hade helst stoppat in mina lakan i frysen en stund känns det som. Eller haft en vattensäng där man kunde sänka tempen...

Imorn hoppas jag på lättare huvud och att min stillsamma dag gjort susen för mina vita blodkroppar att bekämpa allt ont här i världen. Hade ju vart skoj om man kunde göra NÅGOT iaf... Tex åka o lägga sig på stranden o läsa... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback