jag ÄR en struts!

Eller det känns lite så iaf... Att jag är en struts som stoppar huvudet i sanden, fastän strutsar inte gör så...

Om två veckor smäller det. TVÅ veckor. Det är ingenting, ingen tid alls. Då ska jag sätta mig på flyget till Amsterdam och sedan på ett annat flyg till LA. Hem kommer jag inte förrän i juni. Jisses Amalia. Så länge har jag inte varit ifrån Sverige sedan jag var en liten liten bebis och inte hade flyttat hit än.

Men jag lät ju bli att ha panik över flytten förrän tävlingen var över, kände att jag behövde ha panik över den först. ;) Men efter tävlingen har ingen flyttpanik infunnit sig. Så jag tänkte att jag fortsätter låta bli det denna och nästa vecka, så får paniken helt enkelt komma de sista dagarna.... :P Fast jag får väl erkänna att jag fick lite panik idag när jag insåg att det börjar bli dags att bestämma en dag då jag åker iväg med mina smågrisar till deras nya hem... Usch.. Mitt hjärta värker när jag tänker på det!


Försöker göra det bästa av tiden som är kvar ändå. I måndags åkte jag till Härryda för lite häng med Sandra och Corro. Fick en mysig barbackatur på en pigg Corro i det underbara vädret. Så härligt!!! I tisdags tog jag en fika och biokväll med Hanna. Igår åkte jag ut till Säve för lite stallhäng med Ramona och Sara (Blev för övrigt ruskigt inspirerad av att se Saras träning, även om de jobbade basic för att hitta rätt igen. Jävlar vad jag ska rida imorn på Piri!). Idag vart det visserligen tandläkaren först, men det var skönt att få det gjort även om det inte var direkt roligt. Jag har fortfarande superfina tänder, fortfarande inga problem med de liggande visdomständerna dock ett litet hål som behöver lagas, och ett till som är början på ett, som kanske inte behöver lagas, men hon tyckte att det nog kunde vara smart att fixa till det så det inte blir värre när jag är i USA eftersom det är mycket dyrare där. Så det ska jag göra 2 dagar innan avfärd.. :P Men efter tandis hade jag roligt igen och åkte hem till Lou och Fiffot för fika, snack och sen sushimiddag.

Imorn blir det stall och hemmakväll, på lördag mys och wii hos Lou, på söndag häng med bästa E och K... Sen får vi se i nästa vecka... På lördag är det iaf hejdåfest. Ojojoj...

Nu kom nog lite panik ändå. :)

Kommentarer
Postat av: Marie

Du kan ju alltid äta en pizza från mej.. :P Det e nåt jag verkligen saknar här borta. Så glöm inte passa på att äta allt du kommer sakna. Det e viktigt, hihi..!!

Postat av: Marie

Ooops menar ju såklart FÖR mig eller ÅT mig inte FRÅN mig.. eller? Hur säger man?! :P Äsch.. du fattar nog.

2010-09-05 @ 09:10:20
URL: http://eiramin.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback