jag hjärta point mugu

Eftersom det var så jäkla varmt idag så bestämde jag mig för att faktiskt trotsa förkylningen och åka ner till stranden, vilket var helt rätt val! Där nere var det alldeles lagom varmt (tack vare vinden såklart) och alldeles strålande! Lagom med folk och man kunde gå ner och plaska benen i det iskalla Stilla Havet och sen ligga uppe o läsa...

Som vanligt såg man sjölejon lite nu och då, men det är ju nästan lika vanligt att man ser delfiner och jag behöver inte bli besviken idag! En rätt stor delfinfamilj kom simmandes och stannde en stund precis utanför den lilla strandremsan. Jag vet inte hur många gånger jag sett delfiner, men jag tröttnar aldrig på att titta på dom. Dom här såg dock inte ritkigt ut som flasknosar, men det gick ju inte att säga på det avståndet. De såg både större och mörkare ut. Flera bebisar hade de med sig också. :) SÅ söta! :)


Liiiiiite för varmt för min smak.... På parkeringen vid min brors jobb hade det varit 49,7 när han kollade... Han vet inte om det var när det var som varmast dock... :P



Kallt som fan först, men sen rätt behagligt. Fast det är nog tur att det inte är så badvänligt just där, utan man står mest i vågorna...



Tyvärr syns det inte hur stora vågorna faktiskt var...







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback