Ett boende!

Jahapp!
Det var ju intressant... Ringde på en lägenhet som studentbostäder i linkan hade på bostad direkt. En etta på 35 kvm med sovalkov och fransk balkong. 4600:- visserligen men så mycket billigare kommer man inte undan om man inte vill dela lägenhet eller bo i korridor, så vafan. Och tänka sig att jag fick den!

Ska visserligen skicka in kontrakten och antagningsbevis, och så ska de väl godkänna mig, men det borde ju inte vara några problem.

Hoppsan- det gick fort det!

Sen fick jag såklart även erbjudande på en tvåa, som jag inte trodde att jag skulle ha en chans på. En med balkong!!!! Men den var myyycket dyrare och som pappa sa- de pengarna kan jag få lägga på ridning istället om det skulle vara så. Låter bättre det.

Usch.
ALL ångest över framtiden kom som en kanonkula nu.
Innan har det handlat om ångest över att inte ha ett boende, nu är det istället över att det är på riktigt. Men det blir nog bra när allt kommer igång. Och blir det inte det så ja, då får jag hoppa av skolan, säga upp lägenheten, flytta hem till Alingsås och hitta på något annat! Eller nåt. :P

Jisses vad jag hatar framtiden.
Och jisses vad jag hatar ångesten.

Men nu har jag iaf, troligtvis, nånstans att bo med min ångest.
Alltid nåt?

Kommentarer
Postat av: Sara

Hemlös ångest är nog värre tror jag, så du är ett stort steg på väg mot att må bättre tror jag! ;-)



KUL att det löste sig så snabbt - det finns nog en mening med din flytt tror jag. :-D

Postat av: Helena

Lycka till med allt! :) hoppas att flytten går bra :)



Svar: Jo du det kan jag tänka mig! Vet bara hur mycket mina kan svettas, och då är det ändå kallt ;)

2011-04-19 @ 16:06:45
URL: http://travgalen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback