Kasst!

Ja ibland är man bara för kass på att uppdatera! :P
Får se när det vänder. ;)

Livet tutar på. I lördags körde jag mamma o pappa till flyget då det var dags för dem att åka hem till Sverige igen. Vilket påminde allt för mycket om att det snart är min tur. :( Fast det känns inte FÖR vemodigt, för jag saknar Sverige. Men jag ser inte fram emot att påbörja allvaret. Hade iaf tur när jag körde hem från LAX, var inte mycket trafik när vi körde in, men på väg hem var det verkligen ingenting! Något som är väldigt ovanligt på 405an. ;)

På kvällen var det middag och utgång med några av Maries kollegor, en flyttar imorn så de hade ordnat lite suprisegrej för henne, som hon höll på att förstöra genom att vägra äta middag på det tänkta stället och envisades med sushi... Men vi körde sushi hon jag och marie först, och åkte sen till det andra stället för efterrätt och en suprise! ;) Sen ut i Ventura på typ ett av två ställen man kan gå till om man vill dansa o sånt. Rätt schysst ställe om man ser till lokalerna, men folket- nja jag vet inte. Det är en gammal villa typ som är omgjord till en klubb- schyrre!

Annars tutar allt på. Kör vidare med träningen och tränade idag inomhus med min klocka för första gången, körde både cardio och styrka och det var väldigt kul att ha med klockan så att pulsen kunde kollas medan jag körde styrka (körde dock inte överdrivet med styrka). Totalt blev det drygt 600 kcal. Gött mos! ;) Sen åkte jag till en väns öppning av sin massagestudio och åt onyttigheter.. Hmmm.... Och bokade en massage på måndag! GÖTT ska det bli! Ser fram emot det hur mycket som helst kan man säga. ;)

Kom hem och slog på matchen mellan San Antonio Spurs och Memphis Grizzlies, några min kvar och grizzlies ledde.. Om de vann matchen vann de serien och går vidare till nästa omgång. Spurs vann ju västra NBAavdelningen och är Lakers stora rival, och Grizzlies var sämst av de som gick till slutspel, så det har varit aningen förvånande att de lyckades leda med 3-1 i matcher. I slutsekunderna såg det också ut som att de skulle vinna, men med 1,6 sekunder kvar behövde Spurs sätta en 3a, och lyckades = förlängning! Förlängningen tillhörde Spurs och de vann så nu blir det minst en match till! Spännande! Vet inte vem jag hejar på. Spurs har ju inte varit bra de här matcherna = bådar gott om de går vidare. Grizzlies är dock ett lättare lag att vinna över för Lakers, men om de slår ut Spurs lär de ha allt självförtroende i världen. Hmhmhmhmhmmmm... Imorn är det Lakers tur att förhoppningsvis slå ut Hornets. Hoppashoppas!

På sheltern tutar allt på också. Var inte där förra veckan, men igår så! Hade inte så många djur på fotolistan så vi kunde ta det lugnt och tycka om alla. Dagens kompis blev något otippat en shitzu.. Vi kallade henne för tofflan för hon var verkligen en söt go liten toffla.. Som bott i en buske minst en stund för pälsen var full av små kardborrar o annat bös. Lilla liten! Så himla söt o trevlig. Jag satte mig på marken för att fota, då kom hon fram och klättrade upp i mitt knä. Där satt hon sen och vägrade flytta på sig. Jag satte ner henne tillslut för att få ett kort, det tog 2 sekunder sen hade hon krupit upp i knät på mig igen. Lilla hjärtat!!! :)

Där var också en liten valp som var så rolig, han skrek och tjöt av glädje när man busade med honom. Flera personer kom för att kolla vad det var för hund som var så illa skadad... Hahahah.. Lilla sötnöt! :)

Sötaste lilla Tofflan :)


Här ville hon sitta, och vem är jag att säga nej? ;) Hoppas att hennes matte/husse hittar henne, eller att hon får en ny familj att sitta i knät hos.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback