några hundra miljoner någon?

Ingen som har lite pengar till övers o vill köpa ett hus till mig eller? Kostar bara ca 300 000 000! :D

Blev inspirerad av Matilda (ni borde kunna hennes adress vid det här laget ni som läser här ofta, känns nästan tjatigt att länka... ;)
http://showjumper.se ) som hade länkat till en dunderfin gård nere i Skåne som var till salu. Så jag gick in på redfin och började kika på Malibumansions igen. Ojojoj. Den där hästgården för dryga $40 miljoner låg kvar ute... Men jag hittade nog en ännu bättre nu. Utan stall men med mer bilder på huset och de ligger nästan grannar ändå... ;)

På hemsidan kan man göra en snabb uträkning på vad ens månadskostnad kommer bli för lånet o så... Om man lägger 20% handpenning (defaultläget), 9 000 000 dollars, och tar o binder räntan på 4% och i 30 år så blir det en nätt månadspeng på dryga 171 000. Dollar. Dvs cirkus en miljon kronor. I månaden. SICK!!!!!!!!

Men jag känner att jag skulle kunna trivas där...


http://www.redfin.com/CA/Malibu/28060-Sea-Lane-Dr-90265/home/6855712

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback