Nobody wants to die in Van Nuys

Japp. Det är så det är med mig. Snöar jag in på något så gör jag det totalt. Sixx:A.M. i mitt hjärta! :) Undra om jag inte egentligen har någon konstig diagnos innerst inne? ;)

Idag åkte vi upp till Linkan igen med bilen full med skit och efter att det langats upp till lägenheten bar det av till IKEA där jag inte köpte allt jag hade tänkt... :P Bestämde mig för att vänta med vissa saker eftersom jag inte riktigt vet vad jag vill ha. Typ lite mattor o sånt.

Vi fick skruvat ihop möblerna som skulle skruvas och det mesta blev upplockat ur lådor och fick åtminstone en tillfällig plats. Insåg att jag köpt för höga barstolar och funderar på om det går ändå eller om jag ska åka o byta den som inte är ihopskruvad eller inte, lyckades såklart slänga emballaget till den andra stolen så den får jag väl leva med... Frågan är om man kan ha två olika höga stolar? :D

Hade glömt hammaren och inte lyckats köpa några krokar till tavlorna så det behöver fixas, och så måste jag hitta en antennsladd och beställa hem lite internet. Sen är jag nog fit for fight tror jag. Taklampan blev skitsne och den skitlånga sladden stör mig lite så jag borde nog helt enkelt korta ner den en bit men det känns som det brukar- orka!

Jag får i alla fall fullt upp mina första dagar. Snälla Frida möter upp mig på onsdag när hon är klar med sina höns och visar mig till vart jag ska på campus o sånt. Sen på torsdag börjar ju skolan och på kvällen ska jag på bio med Fridus, som sen kommer med mig hem och sover hos mig då hennes kombos ska ha fest kl 8 på möra på fredagen... :P Herrejistanes liksom! ;)

Och här skulle jag lägga in en bild från idag, men orkar inte koppla in telefonen, och facebook har visst ändrat sin bildvisning igen. Förr var det ju bara att trycka F5 så kom man till bilden på det gamla viset och kunde spara hem, men det funkar inte för mig nu..? Någon som har några nya tips?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback