Roliga appar

Jag har skaffat mig några nya roliga fotoappar... Den senaste provade jag igår när jag egentligen var ute på en promenad/joggrunda men passade på att sätta mig och andas lite nere vid sjön... :P

En app där man kan använda långa slutartider, vilket kan bli rätt coolt tycker jag själv. Jag är så nördig att Nikki Sixx och hans fotande har fått mig att vilja fota mer igen. Fånig anledning kanske men kul är det så skitsamma! ;)

Imorn blir det slut på mitt sommarlov o jag ska jobba mån, tis, tors och fre i stallet, nästa vecka får vi se. Tack o lov blir det lite sovmorgon minst imorn, men troligtvis alla dagar. Slipper nämligen morgonfodra! Även om det typ är det mysigaste att göra. :) Möta alla hungriga hästar, ge dem mat, lyssna på dem när de nöjt tuggar och ta fram egen frukost... Men sovmorgon är nog ännu bättre. Haha. :D

Bilder från igår...




Kommentarer
Postat av: Marie

Fina bilder. Vilken app använder du`?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback