glömsk? jag?

Ca 10 minuter sen kom jag på något fyndigt jag skulle skriva om dagens ridpass. Jag öppnade ett fönster med blogg.se och fastnade sen i en tråd på buke. När jag läst klart tråden och gick tillbaka till bloggen så hade jag glömt vad det var. Och det var verkligen en skitfyndig idé som jag kände mig rätt stolt över att jag kom på.

Haha. Jaja. Istället får jag väl få tummen ur och åka till affären och köpa synderierna jag lovat mig idag. B&J. Åh vilken smak kommer jag välja idag tro? Sen tror jag att jag behöver något salt till också, så det blir nog nån påse chips också. Eller ostbågar. Slurpans! Fast egentligen är jag lite småhungrig och är sugen på en burrito. Men då blir allt genast så mycket mer avancerat med bönor, tortillas, ost och ihoprörande av guacamole... Men åh det vore gott... Hmmm...

Såna lördagsdilemman jag har såhär på kvällskvisten! :D




(och så inser jag att det är dags att ändra tillbaka till icke-julig design på bloggen... undra när jag kommer kommer ihåg att göra det... :D)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback