krävande vs tyst och timid

Hahaha.. Sitter och småchattar lite med en tjej, en av mina nollor faktiskt, som gick (eller ja går) året under mig på utbildningen i Skara. Vi kom in på en lärare där, som våran klass hade i ganska många kurser och då lärde känna rätt så bra ur student-lärareperspektiv. Vi (eller iaf många av oss) tokavgudade honom och tyckte att han inte bara var störtskön med diverse väldigt konstiga påhitt, utan också att han var en otroligt bra kursledare. Han tyckte nog om våran klass, men tyckte också att vi var en väldigt krävande klass att ha. Jag hoppas verkligen att han förstod hur bra vi tyckte om honom, trots att vi var krävande. :)

Iaf så sa tjejen jag pratar med nu att han sagt till dom att dom är tysta och timida. Bägge av oss tänkte samtidigt att undra om det är för att de kom efter oss... Hahahaha... :D

Våran klass satte nog sina spår i lilla Skara ändå tror jag nog. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback