Vinden viner

Eller nu har det äntligen mojnat lite, med betoning på lite... Dagens ridpass blåste såklart bort, våran söta mexare (ja jag har insett att han faktiskt är ganska söt våran lilla stalledräng) kunde tydligen knappt jobba ens för det blåste så mycket. Ingen idé alls att åka ut ens. Attans attans attans när det gått så bra och man faktiskt är pepp och sugen på att rida!

Kanske lika bra ändå dock att hon får sig en vilodag idag när hon vart så duktig. Och hon har inte stått onödigt mycket i veckan heller så vafan. Och jag körde rätt hårt med mig själv på löpbandet idag när Marie tränade sin sista gång med sin PT.. Kände mig rätt mör i benen på eftermiddagen så kanske lika bra att jag slapp slita ännu mer på mina stackars chockade muskler. ;)

Men ändå. Jag är ju ridsugen! Och då vill man rida!!!
Får hoppas på bättre lycka på den fronten imorn... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback