WTH? Ännu mer migrän???

Det här är ju helskumt... Igårkväll började virka på en ny mössa med ett garn jag köpte innan jul. Efter en ganska kort stund märker jag att jag ser lite dåligt, kollar upp mot väggen och tycker då att det känns mer som att jag tittat för länge på den mörka virkningen mot de vita lakanen på sängen och att det inte var den typiska migränblindheten. Men då det inte ger med sig lägger jag ner virkningen och går över på datorn för att få gjort det jag behövde om jag nu skulle behöva lägga mig lite snabbt sådär för att sova bort migränhelvetet.

Fortfarande svårt att se men fortfarande inte de typiska kanterna som liksom lyser... Hmm.. Men jag får ganska snabbt ge upp och inse att det ÄR migrän och mycket riktigt börjar det då flimra som det "ska" göra.. Går o lägger mig men ska bara kolla något mer på iphonen när en kompis börjar skriva... Och innan vi pratat klart hade synen kommit tillbaka och ingen akut jättehemsk huvudvärk infunnit sig... Hur skumt som helst!!!

Det är dock 3e anfallet på väldigt kort tid och jag undrar vad tusan jag ändrat på som gör att jag får migrän hela tiden? Tycker inte jag ändrat på något NU. Ok om det börjat när jag flyttade hit. Men nu? Bara sådär? Skitkonstigt!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback