rörliga dagar

Måndag: styrketräning
Tisdag: Nordens Ark med granne + barn = släpande av rätt så tung vagn med lunchmaten + dricka packad och barn upp för alla jobbiga backar
Onsdag: styrketräning

Försökte göra många jobbiga varianter idag, dock inga ben för efter igår hade jag lite känningar i ett knä. Ökade på mina situps med bollen också. I övrigt vettefan om det känns som att det händer nåt, men även om jag bara underhåller styrketräningen så får det ses som något positivt. Så kan jag fokusera på att förbättra mig i joggandet istället. :)

Behöver dock nya långa byxor att träna i, tog inte med de jag använde i usa eftersom jag hade ett par här hemma. Men de jag hade här hemma är ganska värdelösa, för stora och inte så sköna att göra annat än slappa i... Sen behöver jag köpa nya joggskor också.

Och så behöver jag ta tag i de vänner jag har i Göteborg som tränar på Sportlife (märkt att det är ett par stycken) och den som vill börja träna, och gå på några pass! Vill prova några nya men själv är det ju lite läskigt. ;)

Kommentarer
Postat av: Sara

haha, bra idé. Får nog bli lite handtvätt... :-D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback