Saknad!

Häromkvällen när marie dök upp på msn häromkvällen och jag ville se bilder på hur deras hus började ta form inredningsmässigt kom hon på att hon ju kunde slå på webcamen! Och det roliga med det var att vi då kunde prata med varandra, för ljudet från min dators mic gick fram, även om den inbyggda camen på min dator inte är installerad. Så jag kunde se o höra henne, och hon kunde i alla fall höra mig! :D

Så hon tog med datorn och mig på en liten rundtur och vi fick pratats lite kort! :)
Och åhhhh vad jag saknar att vara där nu! :( Jag saknar precis allt med livet där borta, eller kanske inte alltallt, men nära nog! Jag önskar så att jag fick vara med på deras (något försenade) midsommarfest och hjälpa dem med huset osv. Jag saknar att träna med M på gymmet, promenaderna, strandhänget, frozen yoghurtbarerna, sushin, Coffe Bean & Tea Leaf... Jag saknar att ha såpass nära till Vegas att man faktiskt kan åka dit för en kvälls fest. Jag saknar att kunna åka till affären sent på kvällen i pyjamas utan att någon tycker att det är konstigt. Jag saknar alla djuren på sheltert. Jag saknar till och med min brors envetna besserwissersätt! ;)

Men det får vara värt det. Gratis OCH bättre masterutbildning går liksom inte att tacka nej till. Pengarna är väl en sak men bättre utbildning kan man inte tacka nej till, det är resten av mitt liv det handlar om. Så det måste vara värt det helt enkelt. :P

Halloween Horror Night på Universal... Snart släpps första infon inför årets upplaga..


Vegas baby! ;)


Underbara promenader i Ventura



Att man ibland känner sig fruktansvärt liten när man kör en Ford Fiesta... ;)


Alla fina shelterdjur


Det man aldrig tröttnar på att få se...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback