Save the World

Varje gång jag hört Swedish House Mafias Save the world har jag tänkt att den hade ju gjort sig bra i andra former än bara den. Men inte tänkt på det mer än så. Så var jag inne och läste på Åsas blogg nu och såg att hon lagt in det här youtubeklippet, så jag härmar och gör det jag med. Och tänker dessutom att låten nog skulle kunna göras sjukt bra av min tränares dotter (dom i USA alltså). Får tipsa henne om det! :D

 

Vad tycker ni? Funkar den såhär eller är det orginalet som gäller? Jag är iofs ett stort SHM-fan och tycker nog att orginalet smäller högre, men ibland känner man för något mer... helylle? :D Finns garanterat fler covers där ute i youtubevärlden, kanske är någon bättre än den ovan också, men vafan, den duger gott för mig! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback