Hem kära hem?

Så var man tillbaka i Sverige.

Och än så länge inte det minsta glad över det. :/
När vi kom till Landvetter och sen bilresan hem så kände jag mest att "nej, det är inte här jag hör hemma". Vet inte om det är en bra eller dålig känsla. Jag tror förstås att det går över, men om det inte går över är det kanske lika bra? För jag tycker att det är ruskigt jobbigt att ha två hem som ligger så väldigt långt ifrån varandra. Om man inte har väldigt gott om pengar är det dessutom väldigt svårt att kombinera LA och Göteborg. Så jag som tycker om att grubbla över allt och inget grubblar såklart en hel del på det hela, vart man ska bo, vart man ska skapa sig sitt framtida liv osv. Och om nu känslan av att jag inte hör hemma här i Sverige fortsätter finnas, så gör det valet lite enklare. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback