Snabba ryck i vårdkarusellen

Jag vet inte om jag ska vara orolig över hur fort det gått med att få tider hos de olika läkarna jag ska till nu. Borde man vara orolig när det går "för fort" = det måste vara något allvarligt? Eller ska man bara vara tacksam? ;)

I fredags hade det ju ringt från dolt nr när jag red. Imorse nästan prick 8 ringdes det från ögonkliniken och jag fick en tid för de nya fotograferingarna med kontrastvätska som skulle göras, det skulle ta 2-3 veckor trodde läkaren först men nu ska jag dit redan på torsdag.

Sen när jag var inne i Skaras domkyrka (sightseeing med usagästerna) så hade jag fått ett meddelande på telefonsvararen när jag inte hade täckning inne i kyrkan, så jag ringde upp och kunde få en tid på neurologen redan idag, men det fick bli imorgon istället. Tjena hej liksom!

Var är alla långa vårdköer jag hört talas om? ;)

Kommentarer
Postat av: Louise

Kul att du bloggar! Fortsätt så :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback