min nya last

Åh vad dumt det är att det ploppat upp en miljon härliga frozen yoghurt ställen överallt här nu... De bästa är såklart de med självservering, helst Menchies för de har godast smaker... :9

Som om att det inte räckte med att jag mer eller mindre lever för glass. Det är det godaste jag vet och det jag absolut inte kan leva utan. Men FroYo är ju liiiite bättre ur kalorisynpunkt och faktiskt ruggigt gott.. Så kan man byta ut lite glass mot det är det nog bara bra...

Idag var jag och Marie iväg till Westfield Mall, lite större, lite lyxigare... Där tog vi oss en Pinkberry. Inte självservering, men myyycket gott.. Sluuuurp!

Min till vänster, med smakerna original (lite sötsyrlig, som yoghurt) och blodapelsin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback