Torka

Ja i fantasin är det torka, jag önskar att det var torka här vädermässigt också, men icke sa nicke! Det har dock tack o lov inte regnat lika hårt som i söndags, så inga fler större översvämningar, bara de mindre som alltid fylls på när det regnar...

Jag har haft absolut precis 0 blogginspiration, men nu kände jag att jag borde skriva något ändå, trots att jag inte har något intressant att skriva om.

Jag har fastnat totalt i Big Brother. Jag vet ju så väl att det är som när man är ute o dricker, vänta så länge som möjligt med första kisset för sen är det kört! Har du väl sett ett avsnitt så vill du se fler! :P Jag har dock stått emot frestelsen att skaffa 24/7. Haha.. :P

Migrän har jag haft i omgångar i veckan, eller egentligen bara två dagar, men bägge dagar kom den tillbaka senare samma dag! Inte ok alls! Det har ju vart konstigt väder i veckan så det beror som vanligt säkert på det men jag vill nog åka o kolla upp värden hos läkaren tror jag, så att man utesluter att något annat ligger bakom. Det är jobbigare än det brukade vara förr nu också, för det känns som att synstörningarna sitter i länge, att det är svårt att läsa o sånt. :(

Har påbörjat mitt första virkaeftermönsterprojekt som hittills har lite varierande kvalitet i virkningen. Haha. Har varit för lat för att repa upp och göra om när jag märkt att något blev dåligt så nu kör jag bara på. Tror jag hittat flytet så det är bara en hörna som kommer bli ful iaf.. Lite svårt att säga om slutprodukten kommer bli bra, men jag tror det. :)

Annars glider jag mest runt med beslutsångest inför livet. Masterantagningsbeskeden kom och jag kom in på Linkan så det är väl dit det ska bära. Men så börjar veterinärfunderingarna blossa upp igen. Vilket jag tror bara är en flykt. För då har jag 5½ år kvar till verklighet.. Nu blir det så himla snart.

Sen hjälper det inte att jag inte alls vill åka härifrån heller. Attans!
Men om någon har ett käckt boende till mig i Linköping eller lagom pendlingsbart till Liu så hojta! :)

Kommentarer
Postat av: Sara - En talanglös dressyrryttares bekännelser

Jag röstar fortfarande för veterinär - du hade blivit grym och jag hade varit en trogen kund. ;-))


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback