Ä n t l i g e n ! ! !

Så var den äntligen slut, helveteskursen!

Idag skrevs hemtentan och nu ÄR vi verkligen fria! Det är så skönt så det finns inte. Tyvärr inte mycket vila eftersom nästa kurs börjar imorgon 8:15, och innan morgondagens slut ska vi ha läst en hyfsat tråkig artikel på 18 sidor. Hurra. :P Tack o lov har det ändå varit långhelg med 3 i princip helt lediga dagar och tentan idag var inte dödskrävande gällande tid eller egentlig tankeverksamhet.

Firade det hela med att köpa mig en pusselmatta så att jag kan pussla när det passar och inte behöva ha det liggandes framme alltid. ;) Har blivit väldigt sugen på att ta tag i det jag fick när jag fyllde år förra året med olika valar på, men inte riktigt haft plats. Men i fredags blev lägeneheten storstädad och allt iordningplockat också, så nu är det lite lättare med det. :)

Trivs så bra med att ha det städat faktiskt. Fick dessutom hjälp med att äntligen få upp de mer eller mindre tomma flyttlådorna till förrådet på vinden. Så bra! Och så pinsamt egentligen att jag inte fått gjort det förrän nu... Det fina med det var att det blev plats till en hage åt lilla Glenn. Så nu har han lite mer yta att skutta på och verkar rätt glad med det. :) Fast idag verkar han vara lite missnöjd, pip mest hela tiden trots hur mycket gott som helst... Hö, salladskål, vitkål, morot, äpple, knäckebröd och kraftfoder... Vad mer kan man vilja ha? :P

Söta Glenn i fina hagen... ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback