Jag ser ljuset!

Herrejisses. Snart är den här kursen överlevd, och jag förstod inte riktigt hur det gick till!

Jag har hemtentan på måndag, och så måste vi få tillbaka vårt sista utkast så vi kan fixa det och sen skicka in det igen. Sen är jag färdig. F Ä R D I G!

Och jag vill helst aldrig se idioten till kursledare igen, tyvärr måste jag det. Men vafan. Fram till dess får jag övertala mig själv att kursämnet i nästa kurs han håller är tillräckligt intressant för att väga upp det. I övrigt måste jag nog prata med någon som har koll på programmet och höra om han kan bli ens examinator på exjobben, för om det ens finns en risk att jag får honom som examinator så känns det som att jag tänker byta skola till SLU och skriva exjobb annorstädes. För det finns inte en suck i helvetet att jag sliter häcken av mig i ett helt år, för att sen bli obefogat sågad av honom. Nej. Inte en suck!

Ikväll har jag varit HELT ledig. Det är helt sjukt. Jag behöver inte jobba med projekt, sitta med skolgrejer eller släpa på min dator på flera dagar. Det är helt underbart. Heeeeeeelt underbart! :) Ikväll har jag tom hunnit virka lite! WOW!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback