Pluspoäng?

Herrejistanes. Fråga mig inte hur det gick till, men vi slog till med en 9a igen på den skriftliga rapporten vi fixade och skickade in igårkväll. Va? Hur lyckades vi? Han tyckte enligt kommentarerna att utkastet behövde mycket jobb, med många andra övergripande kommentarer. Vi fixade det han tyckte vi var tvugna att fixade, kikade med ett halvt öga på det andra och skickade in. Och så får vi en 9a. :P

Det här betyder att jag har 18 poäng hittills, 24 behövs för att bli godkänt på momentet skriftliga inlämningar. Blir jag bara godkänd på en kan jag alltså faktiskt skita i att lämna in en av de andra. Moahaha. 

Nu blir det vidare jobb med gorillorna. Stoppa in data och läsa lite bakgrund. Weho. Så roligt. Inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback