Dagens elefant

Jisses, idag bjöds vi på action när vi påbörjade våra observationer på morgonkvisten ute i skogen. Det hinner jag dock inte skriva mer om nu utan ni vår vänta till senare i helgen eller så för den. Men jag lovar att det nog är en dag jag sent kommer glömma!

Imorgon är sista dagen här och jag är faktiskt riktigt ledsen över det. Jag har verkligen fallit för våra elefanter och trivs så himla bra nere i elefanthuset bland dem och personalen där. Framförallt blir jag frustrerad över att få så himla lite tid till ett så himla instressant ämne. Visserligen görs det redan massor och har redan gjorts massor med exakt samma sak, men ändå. Jag vill också bidra!

Bra saker idag är att jag har knutit lite kontakter och kanske sått ett frö på ett exjobb som skulle kunna vara väldigt intressant. Tål att tänkas på!

Tänkte att jag måste bjuda på en dagens när det kommer till elefantbilder. Kan säga att jag är tveksam till om jag någonsin vågat sätta mig under ett så stort djur, som ändå dessutom är ett vilt djur. Tamt och dresserat såklart, men ändå vilt. :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback