It's ON!

Åh vilken FANTASTISK känsla det är att vara helt FRI från allt vad skolarbete heter i hela två dagar. Det stämmer visserligen inte riktigt, eftersom jag har en hyfsat stor uppgift som ska in siste oktober, men den kan jag inte jobba på i helgen ändå eftersom den görs två och två = jag behöver inte bekymra mig.

Är inte toknöjd med min tenta, men inte totalt missnöjd heller. Nivån på mitt ordbajseri var inte vad det brukar vara tyvärr, har inte skrivit tillräckligt mycket på ett ganska bra tag nu, och det tar alltid ett tag innan jag hittar rätt skrivarmojo, men jag kan faktiskt inte riktigt tänka mig att jag inte skulle bli godkänd. Och från och med nu SKA det räcka med godkänd. Jag ska verkligen göra ett väldigt helhjärtat försök att skita fullständigt i betygen och bara göra mitt bästa utefter rådande situationer och så får det bli som det blir. Ingen stress eller panik över att något måste uppnå ett visst betyg. Nejnej. Det är en del av mitt nya, friare och inte så grubblande, jag! ;)

Ahh.. Jag känner mig ungefär 100kg lättare än jag gjorde bara några timmar sen. Tentan inlämnad, går inte att fixa på. Imorgon stora festen för att supa bort sorgen över att jag fyller 30 på måndag. Jag och ett gäng fabulöst fina vänner. Sen "romantisk" hotellnatt med Emelie. Synd att hon måste åka tåg tidigt och inte kan hotellfrukosta med mig, får se om någon annan kan komma in o ta hennes plats vid frukostbordet helt enkelt.

Nu dusch, sen skönhetssömn! Jag ska sova ut! Även om jag vaknar tidigt tänker jag tvinga mig till det! Som fan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback