Statistik högt och lågt

Vi sitter och jobbar på för fullt med våra projekt nu... Och jag blev sååå glad när jag efter en hel del panik bland övriga gruppmedlemmar och delvis även mig själv när jag kände att jag plötsligt fick koll på vad det är vi måste göra och hur! Woohoo!

Hoppas att den känslan håller i sig imorgon efter vårat panikmöte med Pelle. :P

Tack o lov flyter ko-delen på helt okej verkar det som i alla fall. Vi får väl se bara när vi väl försökt oss på att göra några analyser på det och inte bara sorterat och haft oss. Blev en lång dag i skolan i alla fall, och lär bli det resten av veckan också.

Efter att ha druckit en lite för stor kaffe lite för snabbt i förmiddags kände jag mig lite halvt on top of the world och bestämde mig lite spontant för att sluta bry mig om mina egna fixa idéer och rädslor. Utmana mig själv på ett positivt och ändå kravlöst sätt. Våga vara dum (inte elak-dum då såklart), våga vara pinsam och fånig, våga göra fel, våga vara fel! Hoppas att den känslan kan hålla i sig. Det här får i alla fall bära eller brista, och brister det får jag se till att hitta ett sätt att fixa det också. Gamla, tråkiga, ganska osunda och väldigt hindrande vanor får det vara nog med nu. I alla fall på bra dagar. :P

Imorgon får jag dessutom fika med fina Jossan. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback