40 stackars kor

Provar nu att skriva ett inlägg med den nya blogg.seappen som ÄNTLIGEN kommit! Woohoo! :)

Nu har vi hängt med våra kor i två dagar, en pilotstudiedag och så en första riktig obsdag idag. Själva obsandet gick bra men tårarna brände i ögonen flera gånger... En stackars ko kan verkligen inte lägga sig och står mer eller mindre hela tiden o trampar runt.. :( en annan är så stor att hon verkligen inte får plats o hon är också en av de som har störst problem att resa sig... :(

Mitt hjärta blöder o jag önskar verkligen av hela min själ att de slapp stå där. :(

Det känns dock som att exjobbsångesten lättat lite. Jag måste göra något med välfärd som huvudområde. Kan inte Liu erbjuda det får det bli slu för något annat finns inte. Känns det som nu. ;)

Här kommer en inte riktigt ok bild, o en fabulös en...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback