Etologallvaret

Imorn börjar två veckors "riktigt" etologliv. Dvs två veckor av beteendestudier. Två veckor av troligtvis ganska långtråkiga studier. Fast skoj ska det ändå bli, trots att det säger emot varann. ;) Det är kul att komma ut och jobba lite praktiskt och inte bara sitta med skolböckerna. Förhoppningsvis kan man få en känsla för vad man vill eller inte vill göra med resten av livet också. Haha. Säkert inte men hoppas kan man väl?

Det jobbiga är att min idiotihjärna sätter fart och ångesten bara kryper. Igår när jag vaknade kände jag mig nästan paralyserad av det. Idag var det tack o lov lite bättre. Så jag försöker verkligen peppa igång mig. Det grymma är att det i alla fall nästan funkar. Andra saker får bli lite lidande under tiden men vafan. Att överleva en veckas kossor och en veckas elefanter borde väl inte vara så jäkla svårt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback