Kenya + pyssel = sant

I måndags satt jag ganska så länge och försökte välja ut 100 stycken bilder från Kenya att skicka efter på gratis framkallnings hos fuji. Och snacka om att lyckan var gjord när bilderna låg i brevlådan redan idag! Woohoo! Så det blev en del beslutsångest innan jag valde ut de som skulle få ta plats i ramen jag köpte på IKEA häromveckan där 15 bilder får plats. Och nu ikväll när jag kommit hem från bion fixade jag iordning det hela och jag är sååå nöjd! Inte för att skryta men mina bilder blev verkligen sjukt bra. :D

Jag har även två mindre ramar, samma serie, där 6 bilder får plats. Ska bara komma på hur jag ska hänga dem eftersom min ursprungliga tanke inte riktigt funkar... Och så ska denna hängas också, blev lite för sent för att spika och lika bra är nog det eftersom jag måste komma på hur tusan jag ska lyckas hänga skiten i jämnhöjd med tavlan som redan hänger... :P

Kenya- du fattas mig!
Med din otroliga storhet och skönhet stal du mitt hjärta.


Uppifrån från vänster: Hyena i Amboseli, elefant i Amboseli, vårtsvin i Hell's Gate, babianer i Amboseli, thompson gasell i Masai Mara, markatta utanför Nakuru, noshörningar i Nakuru, flodhästar i Masai Mara, krontranor och gepard i Masai Mara, giraffer i Masai Mara, elefant i Amboseli, giraff i Hell's Gate, lejon i Masai Mara, zebror i Nakuru och buffel även den i Nakuru.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback