Sommarpepp!

Har åkt en sväng tor till Eskilstuna idag för att kika på lägenheten jag ska få hyra och träffa de som bor där. Himla mysig lägenhet, en såndär man absolut skulle kunna tänka sig att bo i på riktigt. Men så blir det ju inte! En sommar är dock inte fy skam. Ca hälften av tiden ska jag dela lägenheten med en som gick året under mig i Skara, som ska sommarjobba på Parken. Tror det blir super, men känns lite udda. :D Hon var min nolla när hon började och jag tror inte att någon någonsin skulle gissat att vi skulle bo ihop en sväng. ;)

Nu när allt känns skitbra med lägenheten så är jag så himla pepp på att få komma igång med mitt exjobb. Jag vill göra det och jag vill göra det bra! Jag är så otroligt glad över att jag får chansen att jobba i ett helt år med ett ämne jag verkligen brinner för. Gött som fan!

Sen hoppas jag att jag lyckas pussla ihop livet så att jag får lite sommar också. Men det ska nog gå tror jag nog. Where there's a will, there's a way!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback